ما را در سایت کشیده شد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: پنجشنبه 19 اسفند 1395 ساعت: 9:53
ما را در سایت کشیده شد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: پنجشنبه 19 اسفند 1395 ساعت: 9:53
تاریکی محض و رنج اجبار بس است
هی شب به شب ازدحام دیوار بس است
در حسرت دست غیب یاری مُردیم
ای عمر نهفته زیر آوار! بس است!
ما را در سایت کشیده شد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: پنجشنبه 19 اسفند 1395 ساعت: 9:53
ای آنکه بی تو با همه عالم غریبهام
با تو چه آشنایم و با غم غریبهام
یادت کنارم است؛ اگر حال من خوش است
با حس دوریآور مرهم غریبهام
از اینکه "دوست دارمت ای گل!" چه فایده؟
من با زبان گونهی شبنم غریبهام
دردت به جان خریدهام اما چگونه است
در لحظهی شنیدن آن هم غریبهام؟!
بیچاره من که دارمت و هم ندارمت
عمری اگرچه با تو ندارم؛ غریبهام
در من بمان و آینه را روسفید کن
ای با من ِ همیشه مجسم! غریبهام!
ما را در سایت کشیده شد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: پنجشنبه 19 اسفند 1395 ساعت: 9:53